Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (8)Журнали та продовжувані видання (1)Реферативна база даних (8)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Топорівська Я$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
1.

Топорівська Я. В. 
Технологія підготовки майбутнього вчителя музики до використання комп'ютерних технологій: організація та результати експерименту [Електронний ресурс] / Я. В. Топорівська // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Педагогіка. - 2014. - № 2. - С. 36-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2014_2_8
Висвітлено технологію підготовки майбутнього вчителя музики до використання комп’ютерних технологій у професійній діяльності, зокрема, її діагностико-цільовий, змістовий і процесуальний компоненти. Охарактеризовано хід та результати формувального педагогічного експерименту, який передбачає практичну реалізацію кожного із названих компонентів цієї технології, запровадження елективної навчальної дисципліни "Музична інформатика" в навчальний процес експериментальних груп. Показано динаміку зростання показників і рівнів сформованості готовності майбутніх учителів музики до використання комп’ютерних технологій у професійній діяльності.Раскрыта технология подготовки будущего учителя музыки к использованию компьютерных технологий в профессиональной деятельности, в частности, ее диагностически-целевой, содержательный и процессуальный компоненты. Дана характеристика прохождения и результатов формирующего эксперимента, который предусматривал практическую реализацию каждого из названных компонентов указанной технологии, применение элективной учебной дисциплины "Музыкальная информация" в учебный процесс экспериментальных групп. Показана динамика возрастания показателей и уровней сформированности готовности будущих учителей музыки к использованию компьютерных технологий в профессиональной деятельности.The article presents a technology of future music teachers’ training to use computer technologies in professional activity. In particular, the focus has been made on defining diagnostic -based, semantic and procedural components of the mentioned technology. The analysis and interpretation of the results of the formation experiment have been given. The experiment included practical implementation of each of the components of the mentioned technology, and introduction of the elective course “Music information” into the educational process of the experimental groups.
Попередній перегляд:   Завантажити - 290.777 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Топорівська Я. 
Методичні аспекти підготовки педагогів-музикантів до використання комп’ютерних технологій у професійній діяльності [Електронний ресурс] / Я. Топорівська // Молодь і ринок. - 2010. - № 5. - С. 97-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2010_5_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 225.181 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Топорівська Я. В. 
Хмарні технології у навчальній діяльності майбутніх педагогів-музикантів [Електронний ресурс] / Я. В. Топорівська // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Мистецтвознавство. - 2018. - № 2. - С. 128-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPUm_2018_2_20
Окреслено можливості використання хмарних технологій у навчальній діяльності майбутніх педагогів-музикантів. Увагу зосереджено на основних перевагах і недоліках хмарних технологій в процесі професійної підготовки майбутніх фахіхівців та інтеграції хмарних сервісів Google Apps у їх навчальну діяльність. Висвітлено сучасний підхід до професійно-орієнтованого навчання студентів із підтримкою інформаційно-комунікаційних технологій. Розглянуто особливості використання відеохостингу YouTube під час вивчення навчальної дисципліни "Музична інформатика".
Попередній перегляд:   Завантажити - 609.815 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Топорівська Я. В. 
Діагностика стану підготовки майбутніх фахівців музичної педагогіки до використання комп'ютерної техніки у професійній діяльності [Електронний ресурс] / Я. В. Топорівська // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2010. - Вип. 29. - С. 350-357. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2010_29_56
На основі діагностики розглянуто проблему вдосконалення підготовки майбутнього педагога музики. Узагальнено практичний досвід використання комп'ютерних технологій в освітньому процесі. Проаналізовано рівень підготовки майбутніх учителів музики до використання комп'ютерних технологій в професійній діяльності. Визначено дидактичні умови успішної підготовки майбутніх учителів музики до використання комп'ютерних технологій у професійній діяльності.На основе диагностики рассмотрена проблема усовершенствования подготовки будущего педагога музыки. Обобщен практический опыт использования компьютерных технологий в образовательном процессе. Проанализирован уровень подготовки будущих учителей музыки к использованию компьютерных технологий в профессиональной деятельности. Определены дидактические условия успешной подготовки будущих учителей музыки к использованию компьютерных технологий в профессиональной деятельности.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.819 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського